Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Łaska 46/48 (Filia 2)
(1)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(1)
Autor
Gravel Élise (1977- )
(1)
Kończak Joanna
(1)
Roguski Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Fake news
(2)
Dezinformacja
(1)
Facebook
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Socjotechnika
(1)
Teorie spiskowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Komiks. Fake newsy to plaga naszych czasów. Czym są i dlaczego ktoś wprowadza je do obiegu? Czemu tak łatwo uwierzyć w rzeczy, które przeczytało się w necie albo usłyszało w jakimś filmiku czy programie? I najważniejsze: jak poradzić sobie w gąszczu informacji i odróżnić fakty od wymysłów? Elise Gravel tłumaczy te wszystkie zawiłości w przystępnej komiksowej formie. Sięgnijcie po tę książkę, by więcej nie dać się nabrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łaska 46/48 (Filia 2)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej