Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(4)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(4)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(4)
św. Jana 10 (Dzieci)
(6)
Autor
Szeremiota Przemysław
(2)
Bereza- |Jarociński Bogdan
(1)
Boschetti Alberto
(1)
Dickins Rosie
(1)
Eckel Bruce
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Gonciarz Krzysztof (1985- )
(1)
Holland Eva
(1)
Hutt Sarah
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kwaśniewski Jakub
(1)
Liukas Linda
(1)
Liukas Linda (1986- )
(1)
Marston Mick
(1)
Massaron Luca
(1)
Matuk Konrad
(1)
Minkiewicz Tomasz (1978- )
(1)
Minnick Chris
(1)
Monk Simon
(1)
Nielsen Shaw
(1)
Patton Ron
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Rzepniewska Magdalena (tłumacz)
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Scott Marc
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Zandstra Matt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Dzieci
(5)
9-13 lat
(4)
6-8 lat
(3)
Dziewczęta
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(8)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komputery
(2)
Python (język programowania)
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Algorytmy
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Babbage, Charles (1791-1871)
(1)
Dziewczęta
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Java (język programowania)
(1)
JavaScript
(1)
Języki programowania
(1)
Kreatywność
(1)
Lovelace, Ada King (1815-1852)
(1)
Matematycy
(1)
Matematyka
(1)
PHP (język programowania)
(1)
Programiści
(1)
Programowanie funkcjonalne (informatyka)
(1)
Programowanie obiektowe (informatyka)
(1)
Projektowanie zorientowane obiektowo (informatyka)
(1)
Scratch
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręcznik
(4)
Publikacje dla dzieci
(2)
Biografia
(1)
Komiks
(1)
Książka-zabawka
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Arduino jest bardzo prostym komputerem, który można wykorzystać w najróżniejszych gadżetach wykonywanych w zaciszu własnego domu. Potrafi komunikować się z komputerem, posiada także złącza służące do podłączania zewnętrznych elementów elektronicznych, takich jak silniki, przekaźniki, fotodiody, diody laserowe, głośniki, mikrofony itp. Oprogramowanie służące do programowania Arduino jest łatwe w użyciu i jest dostępne za darmo na platformy Windows, Mac i Linux. Przy tym wszystkim Arduino jest bardzo prosty w rozbudowie o kolejne elementy. Dzięki temu łatwo może posłużyć do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Dodatkowo Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript dla dzieci / Chris Minnick, Eva Holland ; przekład Jakub Kwaśniewski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 302 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
U góry okładki: w prostocie tkwi siła.
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół! Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem. Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hello Ruby : programowanie dla dzieci / [Linda Liukas ; przekład Magdalena Rzepniewska]. - [Warszawa] : Sierra Madre, copyright 2016. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Podstawa przekładu: Hello Ruby : adventures in coding.
Nazwa autora na okładce i w copyright
Na okładce: Zawiera ćwiczenia dla małych programistów!
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Thinking in Java : edycja polska / Bruce Eckel ; [tłumaczenie Przemysław Szeremiota]. - Wydanie 4. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 1248 stron : ilustracje ; 25 cm.
Tytuł oryginału: "Thinking in Java" 2005. Wydanie 4. dotyczy oryginału.
Książka "Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV" zawiera szczegółowe omówienie zasad programowania w Javie. Przeznaczona jest dla początkujących programistów i dla ekspertów. Przystępnie prezentuje zarówno zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane. Dziesiątki przykładów ułatwiają zrozumienie każdego tematu. Wszystko to sprawia, że poznajemy prawdziwą Javę -- uniwersalną, czytelną, niezależną od platformy systemowej. Czytając tę książkę, dowiesz się, co jest niezbędne do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji w Javie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybuchające beczki : zrozumieć gry wideo / Krzysztof Gonciarz. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo KG Tofu Media, copyright 2011. - 186, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: "Ta książka pokazuje głębię tego, co dla wielu jest tylko rozrywką" Michał Kiciński - CD Projekt, twórcy gry Wiedźmin 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytm Ady / James Essinger ; przekład Jerzy Wołk-Łaniewski. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Na okładce: Niezwykła biografia Ady Lovelace. Pierwszy program komputerowy napisała kobieta!.
W jaki sposób córka Lorda Byrona stworzyła podwaliny współczesnej informatyki Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę? Algorytm Ady to inspirująca historia nieprzeciętnie inteligentnej i ambitnej kobiety, która musi się zmierzyć ze światem nauki zdominowanym przez mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej