Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(1)
św. Jana 10 (Dzieci)
(2)
Autor
Barber John (1932- )
(1)
Brooks Max (1972- )
(1)
Centkiewicz Czesław Jacek (1904-1996)
(1)
Centkiewiczowa Alina (1907-1993)
(1)
Cuisin Michel
(1)
Ożarowska-Ciunik Barbara
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Tundra
(3)
Badania polarne
(1)
Eskimosi
(1)
Pingwiny
(1)
Szamanizm
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Tajga
(1)
Wulkany
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Zwierzęta
(1)
Łowiectwo
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: miejsce
Antarktyda
(1)
Grenlandia (Dania ; wyspa)
(1)
Gatunek
Fantastyka
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Tajemnice Zwierząt)
U góry okł.: Niedźwiedź polarny, piesiec, żuraw, rosomak, gęś śnieżna, wilk, mors, leming, wół piżmowy, ren itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Tytuł oryginału: The mountain.
Minecraft. Góra to kontynuacja pierwszej powieści Maxa Brooksa, osadzonej w świecie gry (Minecraft. Wyspa). Bezimienny bohater opuścił już swoją bezpieczną wyspę i płynie teraz w nieznane. Trafia do zasypanej śniegiem tundry. Nieprzygotowany na nowe wyzwania o mało co nie zamarza, potem z trudem wymyka się tłumowi zombie, szkieletów, pająków, creeperów, a światło, które bierze za blask pochodni, okazuje się potokiem wulkanicznej lawy. Uciekając przed mobami, znajduje myśliwską chatę i spotyka jej właścicielkę – pierwszą ludzką istotę, odkąd pojawił się w świecie gry. Żadne z nich nie wie, jak się nazywa, nadają więc sobie nawzajem imiona. Dziewczyna zostaje Summer, a chłopak będzie odtąd Guyem. Summer zaprasza przybysza do swojej rezydencji we wnętrzu wulkanu… Tam znajduje się wejście do podziemnego wymiaru Netheru. Guy podejmuje liczne wyprawy, m.in. po jasnogłaz, spotykają go różne perypetie. By przetrwać w niebywale trudnych warunkach, musi sprostać wielu wyzwaniom. Zaprzyjaźnia się z Summer, ale i ta przyjaźń także zostaje wystawiona na trudną próbę. Gdy bohaterowie schodzą do Netheru, tempo akcji wyraźnie się zwiększa. Karkołomne ucieczki, walki i pościgi nadają książce wyjątkowej dynamiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej